Konference om sociale medier i Detailbranchen:

 

 

 

Fra hype til facts

 

 

 

 

 

 

Konferencen laves i samarbejde med:


 

 

 

   

Detailbranchens mest erfarne udøvere og førende eksperter indenfor sociale medier fortæller om deres forretningsmæssige erfaringer med bl.a. Facebook, YouTube, LindkedIn og Mobile Apps.

 

Klar snak. Flere facts. Mindre hype!

 

 


Det får du med hjem:

 
   
  • Overblik og konkrete ideer til hvordan jeres virksomhed kan arbejde med sociale medier. 
  • En god forståelse for, hvordan sociale medier ændrer spilleregler og forretningsmodeller i detailbranchen.
  • Eksklusiv adgang til konferencematerialet, som kan deles organisationen.
  • Netværk til at komme videre.
 
 

Derfor skal du med:

 
   
  • Du er direktør og træt af snik -snak om sociale medier. Nu vil du have overblikket og argumenterne på plads. Skal I være med eller skal I afvente situationen et par år endnu. 
  • Du er kommunikations- & marketingdirektør og har fået ansvar for ”sociale medier” butikken – hvad nu!
  • Du er HR-chef og er I tvivl om hvad du må på de sociale medier i forbindelse med rekruttering. Og hvad skal man være opmærksom på i forhold til at lave guidelines for de nye medier.  
  • Du er salgschef og har stadig ikke set en eneste ordre blive lukket p.g.a. sociale medier – så hvad handler det egentlig om.
  • Du er indkøbschef og vil vide, hvordan du i samarbejde med kunderne  – kan skabe mere salg ved at involvere kunderne i produktsortimentet.
  • Du er medarbejder  og vil have konkrete forslag til hvordan du kan komme godt i gang og godt videre med sociale medier. have chefen til at indse at der er mere I sociale medier end en fanside på Facebook – drevet af virksomhedens  studentermedhjælper.
 

 

 

SocialSemantic.eu - Vimmelskaftet 47 1.sal - 1161 - Kbh. K - Tlf.:70272731 - E-mail: detailkonference@socialsemantic.eu

Persondatapolitik