Kommunikation for livreddere - Lær at råbe pænt! -AFLYST

Kurset afholdes den 15. maj i Frederiksberghallerne

 

Mange livreddere har udfordringer med den autoritetsrolle, som de pludseligt befinder sig i, og kan bl.a. nemt komme til at misbruge ’magten’ en lille smule. Derfor har vi sammen med kompetente undervisere fra ACT! udviklet dette kursus til personalet i svømme- og idrætscentre.

 

Kurset har til formål at gøre medarbejderne bevidste om egen rolle, reaktionsmønstre og give dem redskaber til at forbedre kommunikationen med både gæster og kollegaer.

Kurset sætter fokus på udfordringerne med at håndtere egen autoritet samtidig med at man er serviceperson og vil berøre følgende emner:

  • Kropssprog
  • Konflikthåndtering
  • Adfærd
  • Øvelser

Kurset vil gennem oplæg og øvelser få dig der arbejder som livredder til at tænke over, hvordan du agerer i pressede situationer, og hvad, der virker imødekommende og serviceminded.

 

Udtalelser fra tidligere kursister på Aqua Akademiet

 

God og interessant underviser. God fordeling mellem teori og praktik”

” Jeg har fået en lettere indgangsvinkel til opgaven, da medkursisterne og underviseren kunne se min problemstilling med deres øjne og på denne give mig værktøj til en anden indgangsvinkel. Pludselig var det ikke så vanskeligt. ”

 

 

Sidste tilmeldingsfrist er den 13. marts 2017

Eary Bird rabat ved tilmelding inden den 13. februar 2017

 

 

 

 

 

 

Tilmeldning efter tilmeldingsfrist kan ske til sekretariatet: Aqua Akademiet - Toldboden 3, 2. sal D - 8800 Viborg - 43524353 - kontakt@svommebad.dk - www.svommebad.dk