Tilkøb

Conference Manager er, i sin grundform, fuldt funktionelt, og indeholder alt det der er nødvendigt for at have styr på tilmeldingerne. Der er dog mulighed for at udbygge med en række ekstra funktioner der går ud over almindelig arrangementsafholdelse.

Tilføjelserne bestilles direkte inde i systemet, når du er logget ind!
Er du i tvivl, kan du altid bare ringe, så skal vi nok guide dig.

Domæne til websitet

Du kan udskifte Conference Manager webadressen, med dit helt eget domæne. Mulighederne for at udnytte dette er mange – og derfor kan du her læse hvordan de tekniske muligheder er i de to forskellige løsninger.

Læs mere her
2.500 kr.
4.500 kr.
/årligt

Backup- og kopierings- abonnement

Bevarer dine arrangementer i 24 måneder efter afholdelse, og lader dig genbruge opsætning fra arrangement til arrangement.

Læs mere her
2.500 kr.
/årligt

Fakturamodul

Lad systemet oprette og udsende fakturaer via mail og EAN. Angiv evt. selv nummerserie, momssatser, betalingsfrist og rykkergebyr.

Læs mere her
5.000 kr.
/årligt

Kort betaling via DIBS

Derudover kræves en internet betalingsaftale hos Nets og et DIBS Premium abonnement.

Læs mere her

Kort betaling via Conference Manager (CMPM)

Vil du gerne spare besværet ved at opsætte de mange aftaler med betalingsindløsere, indløsningsaftale med udenlandske kortselskaber, opsætning af en særlig bankkonto til indbetalinger osv. – og ikke mindst spare omfattende beløb til udbyderne, som løber op i adskillige tusind kroner årligt + kortgebyrer.

Læs mere her
125 kr.
/mdr

Depositum

Med depositum modulet, får du mulighed for at lave opkrævning af deposita på dine arrangementer.

Læs mere her
3500 kr.
/årligt

SMS-Modul

I Conference Manager kan du let udsende SMS’er til dine deltagere, præcis som du kan udsende emails. Du kan benytte sms både til at invitere, rykke, udsende sidste- øjebliks- informationer samt remindere.

Læs mere her
0,46 kr.
/udsendt SMS

API

Træk alle dine aktive arrangementer ud på en samlet overbliksside.

2.500 kr.
/årligt