Det får du

Opsætning af arrangementet

Definér datoer, tid og sted samt evt. valgmuligheder.
Du bestemmer selv hvilke funktioner du ønsker at anvende.

  • Planlægningsmodul (med huskelister og kalender)
  • Valgfrie deltagerinformationer
  • Valgfrie tilvalg
  • Valgfrie overnatningsmuligheder
  • Valg af programpunkter
  • Indstilling af valuta
  • Indstilling af sprog
  • Max kapacitet på arrangementet og på individuelle programpunkter
  • Håndtering af differentierede deltagerkategorier: fx
    (VIP, studerende osv. Mulighed for differentierede priser, tilvalg osv.)
  • Ekstern login til samarbejdspartnere
  • Fri support - mail og telefonsupport er en obligatorisk del af abbonnementet

Materiale

Conference Manager™ kan også hjælpe med billetter, navneskilte og spørgeskemaer.

  • Navneskilte-/bordkortdesigner – I printer selv
  • RFID-/plastkort og navneskilte kan udskrives (tilkøb)
  • Billetmodul – Deltageren modtager en bekræftelsesmail inkl. sin billet med stregkode
  • Håndscanner kan tilkobles
  • Logoer, billeder etc. gemmes i "default" til evt. genbrug
  • Spørge- og evalueringsskema

Website

Inkluderet

Websitet oprettes automatisk ud fra det indhold du selv fylder i Conference Manager™.

  • Tilføj informationssider
  • Tilføj farver og billeder
  • Rediger den automatiske tilmeldingsbekræftelse
  • Mødebekræftelse til Outlook-kalenderen
  • Personlige invitationer og rykkere
  • Gruppetilmelding til unavngivende deltagere
  • Booking af programpunkter
  • Booking af overnatning
  • Booking af tilvalg
  • Betaling med faktura, bankoverførsel og EAN (kortbetaling kan tilkøbes)
  • Bekræftelsesmail sendes elektronisk
  • Venteliste funktion, hvis max kapaciteten er nået
  • Deltageren kan selv redigere sin tilmelding
  • Mulighed for at deltageren kan beskrive sig selv/sin virksomhed, uploade foto, links etc.

Rapporter

Live overblik over tilmeldinger, tilvalg og overnatning mm. kan trækkes ud i excel format.

  • Deltagerrapporter (individuelt deltagerprogram, tilvalg, overnatning, betalinger osv.)
  • Faktureringskladde, som kan importeres til eget økonomisystem
  • Overbliksbilleder over eventet findes i systemet inkl. log over alle aktiviteter
  • Filtre til udtræk af egne lister, som kan trækkes ud i Excel

Bestil Conference ManagerTM

Vi er sikre på at vi har lavet et helt uundværligt system, men prøv selv og se om du er enig!

Der er 30 dages FULD returret, hvis systemet ikke lever op til dine forventninger.

Bestil her

Få overblik over nøglefunktionerne

Få mere info om de enkelte funktioner og hvordan de kan bruges.

Læs mere

Extra moduler

Tilkøb

Alle nødvendige funktioner er inkluderet i Conference Manager™.
Derudover er der nogle ydelser som går ud over almindelig arrangementsafholdelse der koster ekstra. Disse bestilles separat.

  • Backup og kopiering abbonnement
  • Fakturamodul
  • Eget domæne til dit arrangement
  • Onlinebetaling med kreditkort
  • Conference Manager APPen
  • API (samler aktive arrangementer på overbliksside)

Læs mere