Karriere

Vi ansætter de bedste og dygtigste på vores voksende hold. Tjek de job, der er angivet nedenfor, og lad os høre fra dig.

Hos Conference Manager bliver du en del af vores team på 25 passionerede kollegaer. Fælles for os og dig er, at vi er ambitiøse, og vi vil være de bedste til at udvikle Conference Manager, til at rådgive vores kunder og til at sikre langsigtede relationer.

I Conference Manager har vi en flad organisation, og vi prioriterer din udvikling i tæt dialog med dig. Vi tilbyder dig en arbejdsplads i nyrenoverede lokaler, nord for København, sammen med passionerede kollegaer som tager deres arbejde alvorligt, men hvor der også er plads til sjov. Det er en erklæret målsætning for os at have et godt arbejdsmiljø.

Hos os får du en konkurrencedygtig løn, pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Ligeledes har vi fleksible arbejdstider, parkering direkte ved kontoret og offentligt transport til døren. Tjek de job, der er angivet nedenfor, og lad os høre fra dig. Eller kontakt os med en uopfordret ansøgning.

Ledige stillinger

Kundeservicemedarbejder

Vi søger en ny dygtig kundeservicemedarbejder med it-flair, som vil være med til at gøre kundeoplevelsen af vores markedsledende produkt endnu bedre.

Som kundernes største hjælp, er du vores ekspert i brugen af de uendelige muligheder i Conference Manager. Du er en af vores stemme udadtil, så du skal nyde at kommunikere med forskellige personer, uanset Situationen. Selvstændig, grundig, og ansvarlig er et must, samt evne at kunne sætte dig i kundens sted, og kunne forklare, hvordan systemet anvendes i forhold til deres ønsker og behov. Udover telefonsupport/service kommer du også til at undervisning, og afholde demonstrationer af systemet, primært i vores egne lokaler i Virum, men også af og til i Jylland. Ligeledes at afholde kundemøder, både af eksisterende og nye kunder. Så det er en forudsætning, at du har erfaring med og lyst til at undervise og formidle, samt har en pædagogisk forståelse.

Du skal sætte en stor ære i at yde en top-service over for vores kunder, have en veludviklet situationsfornemmelse, være robust og løsningsorienteret, samt kunne holde hovedet koldt i pressede situationer. Din formelle uddannelsesbaggrund er mindre vigtig, men det er en fordel, med erfaring fra lignende stillinger. Herudover er det et absolut must, at du er meget serviceminded, er præsentabel og imødekommende samt fuld af gå-på-mod. Du skal være flydende i dansk og engelsk, skriftligt såvel som mundtligt, da vi har kunder fra både ind- og udland. Vi forestår selvfølgelig oplæring i systemet, så du bliver ekspert i brugen af Conference Manager.

Vi tilbyder et spændende job i en solid virksomhed i vækst. Vi har god økonomi og en AAA-rating. Vi har et uformelt miljø, med udfordrende arbejdsopgaver og mulighed for udfoldelse. Det er en erklæret målsætning for os, at have et godt arbejdsmiljø, hvilket eksempelvis kommer til udtryk via:

  • Sociale arrangementer, det er vigtigt at vi har det godt sammen
  • Medindflydelse på, og ansvar for, løsninger fra første dag
  • Lækre nyindrettede kontorlokaler
  • Frokostordning, kaffe/te og frugt

Ansøgning bedes fremsendt på dansk, vedhæftet CV samt evt. udtalelser og dokumentation til Trine Eckart på te@conferencemanager.dk, mrk. "Conference Manager - Kundeservicemedarbejder".
Vi afholder løbende samtaler, så vi modtager gerne din ansøgning hurtigst muligt, og ansætter når vi har de rette kandidater.

Bemærk!

Ansættelse kræver forevisning af ren straffeattest.
Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Der er tale om en fuldtidsstilling.

Trine Eckart

Head of support

Webudvikler

Hos Conference Manager har vi store vækstambitioner, og vi søger derfor en erfaren webudvikler, som skal være med til at ekspandere vores web- og mobilplatforme og hjælpe med at lave det absolut bedste system indenfor vores branche.

En karriere hos Conference Manager

Conference Manager er en innovativ virksomhed i vækst, som tilbyder dig et udfordrende og spændende job som webudvikler. Vi arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få ansvar og medbestemmelse, og du vil arbejde sammen med 22 kompetente kollegaer, som sætter pris på at have det sjovt imens. Hos os tilbyder vi:

  • Fornuftig lønpakke, inkl. pension og sundhedsforsikring
  • Fleksible arbejdstider
  • Frokostordning, frisk frugt og god kaffe
  • Altid god fredagsbar
  • Og parkering samt offentlig transport lige til døren
  • Vi har til huse i Virum, udenfor den Københavns myldretrafik, i lyse nyrenoverede lokaler.

Vi står også klar med kompetenceudvikling i den retning, du synes er spændende, om det er mere kundekontakt, hardcore Node udvikling, backend programmering eller noget helt andet, så ønsker vi, at du bliver den bedste til det.

Stillingen

Du kommer til at sidde i udviklingsafdelingen sammen med vores 10-12 andre udviklere og grafikere, hvor stemningen er uhøjtidelig og humøret højt. Her vil du med din ekspertise og erfaring være med i alle dele af systemet både backend, frontend og mobil.

Du vil bl.a. være med til at:

  • Udvikle på vores Node-setup, som vi bruger til vores interaktive systemer
  • Skrive kode i vores foretrukne javascript framework
  • Lave SQL til vores databaser
  • Du vil ikke skulle lave HTML eller anden grafisk arbejde, men vil i stedet kommunikere med vores grafikere om at få leveret hvad du har brug for
  • Du vil ligeledes have en stor vægtning i valg af teknologier og kan komme med dit input til hvordan vi laver det fedeste system

Din profil

Du elsker at udvikle og kan se helheden i systemet. Det er vigtigt for os, at du kan tænke selv og forudser problemer og finder løsninger. Du er desuden god til at forstå systemer fra en brugers synspunkt og kan komme med input, hvis noget ikke er optimalt.

Du har 2-3 års erfaring med web og udvikling i f.eks. JavaScript og PHP, C# eller lign. som enten er erhvervserfaring, eller fra din fritid hvor du har lavet nogle fede projekter, som du kan fremvise.

Derudover interesserer du dig for nye teknologier og nikker genkendende, når du hører ord som Node, React, Webpack og Git.

Ansøgningsproces

Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt til Head of Development, Bjørn Jensen, på bj@conferencemanager.dk.

Skriv ”Webudvikler” i emnet og vedhæft CV og eksempler på udvikling du har været med til at lave.
Da vi vægter sikkerhed og privatliv meget højt, må du gerne vedhæftet dine dokumenter i en passwordbeskyttet 7-zip fil med password: CM2018WebDev

Bemærk! For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du kan fremvise ren straffeattest.
Har du spørgsmål kan du kontakte Bjørn Jensen på 88 83 20 49 eller ovenstående e-mail.

Bjørn Jensen

Head of Development

Integrations- og applikationsudvikler

Hos Conference Manager ser vi en stigende efterspørgsel på integrationer hos vores kunder. Vi søger derfor en udvikler, der har erfaring med udveksling af data mellem systemer, som kan udvide vores eksisterende løsninger og udvikle nye, og hjælpe med at lave det absolut bedste system i branchen.

En karriere hos Conference Manager

Conference Manager er en innovativ virksomhed i vækst, som tilbyder dig et udfordrende og spændende job som integrations- og applikationsudvikler. Vi arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få ansvar og medbestemmelse, og du vil arbejde sammen med 22 kompetente kollegaer, som sætter pris på at have det sjovt imens. Hos os tilbyder vi:

  • Fornuftig lønpakke, inkl. pension og sundhedsforsikring
  • Fleksible arbejdstider
  • Frokostordning, frisk frugt og god kaffe
  • Altid god fredagsbar
  • Og parkering samt offentlig transport lige til døren

Vi har til huse i Virum, udenfor den Københavns myldretrafik, i lyse nyrenoverede lokaler.

Vi står også klar med kompetenceudvikling i den retning, du synes er spændende, og der er mulighed for at berøre en masse andre udviklingsmæssige områder. Vi ønsker, at du bliver den bedste indenfor dét, du brænder for.

Stillingen

Du vil sammen med vores Backend and Integration Manager stå for at udvikle og implementere de interfaces, der er behov for, når der skal kommunikeres med kundernes systemer. Dette kan være standard CRM-, ERP- og finans-systemer eller skræddersyede løsninger.

  • Du vil være med til at definere dataformatet, udvekslingsmetoden og vil i høj grad, sammen med din leder, have mulighed for at definere hvilken teknologi, der skal benyttes. Vi har i dag integrationer med bl.a. Navision Stat, Microsoft Dynamics, Oracle og Superoffice CRM.
  • Du vil også håndtere de Single-Sign-On (SSO) løsninger som integrerer med kundernes egne websystemer.
  • Derudover vil du være med til at udvikle vores applikationer til kasino- og konferencebranchen, f.eks. til point-of-sale, e-mail og ankomstregistrering.

Du kan forvente at skulle kommunikere med udviklere og teknikere hos vores kunder for at indhente dokumentation samt aftale udveksling af data.

Din profil

Du trives, når der skal udvikles en avanceret løsning, og når data skal behandles og transformeres. Du vil være med til at lave den bedste løsning indenfor branchens bedste system og er klar på de udfordringer, der kan være ved udveksling af data med andre systemer.

Du kommer fra en stilling, hvor du har erfaring med at integrere systemer og ved hvad det kræver, når det kommer til dataudveksling. Du har desuden styr på weblagene og udvikling til web, især sikkerhed, og har lyst til at være med til at bestemme, hvordan vi håndterer integrationer i fremtiden.

Du har erfaring med flere sprog, heriblandt VB.net, C# og Java og har sandsynligvis en relevant videregående uddannelse. Du læser og forstår dansk og engelsk på højt niveau og føler dig hjemme, når du har kontakt med kunderne.

Ansøgningsproces

Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt til Backend and Integration Manager, Morten Pagh, på mp@conferencemanager.dk.

Skriv ”Integrationsudvikler” i emnet og vedhæft CV og eksempler på udvikling du har været med til at lave.
Da vi vægter sikkerhed og privatliv meget højt, må du gerne vedhæftet dine dokumenter i en passwordbeskyttet 7-zip fil med password: CMIntUdv2018

Bemærk! For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du kan fremvise ren straffeattest.
Har du spørgsmål kan du kontakte Morten Pagh på 88 83 20 56 eller ovenstående e-mail.

Morten Pagh

Backend and Integration Manager

App-udvikler til iOS og Android

Vi søger en ekspert indenfor app-udvikling, som kan stå for at udvikle vores apps til iOS og Android, så de teknisk og UI-mæssigt er tidssvarende og lever op til de krav, der stilles af vores kunder, vores kunders kunder og ikke mindst Apple og Google.

En karriere hos Conference Manager

Conference Manager er en innovativ virksomhed i vækst, som tilbyder dig et udfordrende og spændende job som app-udvikler. Vi arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur. Du vil få ansvar og medbestemmelse, og du vil arbejde sammen med 22 kompetente kollegaer, som sætter pris på at have det sjovt imens. Hos os tilbyder vi:

  • Fornuftig lønpakke, inkl. pension og sundhedsforsikring
  • Fleksible arbejdstider
  • Frokostordning, frisk frugt og god kaffe
  • Altid god fredagsbar
  • Og parkering samt offentlig transport lige til døren
  • Vi har til huse i Virum, udenfor den Københavns myldretrafik, i lyse nyrenoverede lokaler.

Vi står også klar med kompetenceudvikling i den retning, du synes er spændende, og der er mulighed for at berøre en masse andre udviklingsmæssige områder, som du synes er spændende. Vi ønsker, at du bliver den bedste indenfor dét, du brænder for.

Stillingen

Stillingen er en ren app-udviklerstilling, hvor du vil være med til at definere opgaverne baseret på interne og eksterne ønsker. Bland andet skal du kommunikere med vores konsulent- og supportafdeling om bugs og features og kunne vurdere, prioritere og udarbejde udviklingsplaner ud fra dette.
Du skal også sørge for at koordinere med vores grafikere om muligheder og udvikling af vores apps, men vil modtage færdige grafiske slides i Adobe XD. Du vil blandt andet skulle:

  • Udvikle vores apps i React-Native til iOS og Android
  • Publishe nye apps og opdateringer til App Store og Google Play
  • Udvikle back-end til apps i Node op mod MSSQL 2017
  • Kommunikere med vores grafikere om design og usability
  • Aktivt være med til at bestemme frameworks, teknologier og UX
  • Vores back-end kører Node.js og MSSQL 2017, og du skal selv kunne udvikle de API’er, der er behov for - i samarbejde med den øvrige udviklingsafdeling. Andre udviklere vil blive tilknyttet app-udviklingen efter behov, og det vil være dit ansvar at fordele opgaver, lave code-review og sørge for et samlet gennemarbejdet resultat til tiden.

Stillingen er fuld tid, og dit arbejde vil mestendels foregå på vores adresse i Virum. Besøg hos kunder og andre interessenter vil dog kunne forekomme.

Din profil

Du har allerede erfaring i udvikling og udgivelse af apps til mobile løsninger og du kan fremvise tidligere apps du har været med til at udvikle. Det er et krav at du besidder stærke kompetencer indenfor:

  • React-Native
  • Node
  • SQL

Derudover er det vigtigt at du:

  • Kan udvikle native komponenter i Java og og Objective C/Swift
  • Selv kan finde løsninger på udviklings-mæssige problemer
  • Holder dig opdateret på udvikling indenfor apps-området
  • Du elsker at udvikle og se kunderne bruge det, du har lavet, samtidig er du god til at sætte dig ind i nye ting og vil gerne prøve grænser af. Og så sidder du allerede med en masse fede idéer til at gøre vores apps endnu bedre.

Ansøgningsproces

Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt til Head of Development, Bjørn Jensen, på bj@conferencemanager.dk.

Skriv ”App-udvikler” i emnet og vedhæft CV og eksempler på udvikling du har været med til at lave.
Da vi vægter sikkerhed og privatliv meget højt, må du gerne vedhæftet dine dokumenter i en passwordbeskyttet 7-zip fil med password: AppDeveloperToday

Bemærk! For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du kan fremvise ren straffeattest.
Har du spørgsmål kan du kontakte Bjørn Jensen på 88 83 20 49 eller ovenstående e-mail.

Bjørn Jensen

Head of Development

Digital Designer

Brænder du for at designe brugerflader og taler du flydende HTML/CSS, så tilbyder vi en spændende stilling med fokus på design og brugervenlighed.

I vores grafiske afdeling vil du være med til at udarbejde brugerens vej fra A til B i Conference Manager, samt overlevere knivskarpt markup til vores udviklere, hvorfor det kræver et grundlæggende kendskab til frameworks og dynamisk struktur.

Samtidig vil du få mulighed for at være med til at udtænke løsninger til applikationer, kundespecifikke opgaver og nogle af vores andre webbasseret projekter. Der er rigeligt at tage fat på og derfor er det også vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, samtidig med at have øje for at det skal være sjovt og lærerigt.

Er det her dig?

Du brænder for digitalt design og har altid en holdning til dit arbejde. Om du har en uddannelse som mediegrafiker, bachelor i digitalt design eller er autodidakt er ikke så vigtigt for os – det vigtigste er, at du kan dit fag til fingerspidserne og har lyst til at udvikle både dig selv og os andre, igennem daglig sparring og uformel vidensdeling.

Du spænder bredt i dit interessefelt, forstår at sætte dig ind i problemstillinger og er nysgerrig for hvordan maskineriet fungerer, så du har mulighed for at nørde med i det digitale univers – for os handler det nemlig i høj grad om at finde de rette mennesker, som vi har lyst til at være sammen med hver dag.

Vi forventer at du:

  • Har min. tre års relevant erfaring fra anden digital virksomhed.
  • Er superbruger i Adobe-pakken og har kendskab til Sketch, XD eller lign.
  • Har HTML5 og CSS3 på rygraden.
  • Forstår at arbejde struktureret og overlevere en opgave videre.
  • Kan forfatte en linje eller to ifm. udarbejdelse af brugerflader.
  • Er vant til- og trives med samarbejde på tværs af afdelinger

Hvad kan vi tilbyde dig?

En arbejdsplads i moderne lokaler uden for Københavns myldretrafik, sammen med en flok professionelle kollegaer som tager deres arbejde alvorligt, men hvor der også er plads til sjov. Organisationen er flad, virksomheden mindre og du vil i høj grad selv være ansvarlig for din dagligdag og bestemmende for den videre udvikling.

Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Ligeledes har vi fleksible arbejdstider, og står klar med kompetenceudvikling og ansvar i den retning du ønsker. Om det er mere prototyping, animation eller noget helt tredje, så ønsker vi at du bliver den bedste til det.

Beliggenheden er i Virum, med parkering og linje 184 der kører lige til døren.

Stadig interesseret?

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så send os en kortfattet ansøgning, samt CV og vigtigst af alt eksempler på tidligere arbejde, projekter eller hjemmehæklede nørderier.

Da vi vægter sikkerhed og privatliv meget højt, beder vi dig vedhæfte dokumenter i en passwordbeskyttet 7-zip fil med password: CMDigDes2018, til sh@conferencemanager.dk med emnet ”Digital designer”.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Bemærk! For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du kan fremvise ren straffeattest

Stephan Houtved

Grafiker
Emma Kjeldsteen Nørgaard, supporter

"Det var en rigtig fed oplevelse at kunne tage ud til en kunde og vende deres specifikke behov for efterfølgende at definere hvad der skulle udvikles for til sidst at se en nyudviklet funktion, der kunne løfte kundens arrangement"

Emma Kjeldsteen Nørgaard, Supporter

Mød Emma

Lad os kontakte dig!

Kommunikation ikon Har du spørgsmål?