Karriere

Vi ansætter de bedste og dygtigste på vores voksende hold. Tjek de job, der er angivet nedenfor, og lad os høre fra dig.

Mød Emma Kjeldsteen Nørgaard

Supporter

Emma Kjeldsteen Nørgaard, supporter

Hvorfor søgte du til Conference Manager?

"Jeg havde tidligere benyttet Conference Managers tilmeldingssystem som kunde, og jeg var utrolig glad for at arbejde i det, samtidig med at jeg havde et rigtig godt indtryk af Conference Manager som virksomhed efter flere gange at have været i kontakt med bl.a. supporten. Jeg havde en klar fornemmelse af, at jeg ville trives rigtig godt ved Conference Manager, og at jeg ville kunne udvikle mig løbende igennem jobbet."

Hvad er du mest stolt af at have bidraget til i 2018?

"Jeg startede ved Conference Manager i 2018, og der er simpelthen sket så meget på den tid jeg har været her. Både ift. de arbejdsopgaver jeg varetager og med selve systemet. Den første større udviklingsopgave jeg fulgte fra start til slut er noget, der stikker ud for mig. Det var en rigtig fed oplevelse at kunne tage ud til en kunde og vende deres specifikke behov for efterfølgende at definere hvad der skulle udvikles for til sidst at se en nyudviklet funktion, der kunne løfte kundens arrangement."

Hvilke udfordringer glæder du dig mest til fremadrettet?

"Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde mere med nogle af vores store kunder, både de helt nye og dem, der har været ved os i længere tid. Det gør sig her gældende, at de ofte har nogle andre udfordringer, der skal tages hensyn til, hvilket følger med i en større organisation, hvor brugen af et IT-system skal strømlines og implementeres."

Hvordan ser en typisk dag ud for dig?

"Dagene er meget forskellige. Da jeg både har dage, hvor jeg er meget ude af huset, og dage hvor jeg er på kontoret. På en normal dag på kontoret møder jeg mellem kl. 08-09. Jeg starter ud med at tjekke op på eventuelle ting fra dagen før, mails der er kommet ind mv. og kl. 09 åbner vi supporttelefonen. Nogle dage er super travle med det ene opkald efter det andet, mens der andre dage er bedre tid til også at arbejde på materiale til websitet, mere komplekse forespørgsler fra kunderne, forberedelse til præsentationer mm."

Hvad er din baggrund?

"Jeg blev i sommeren 2017 færdiguddannet Kandidat i Socialt arbejde fra Aalborg Universitet, og påbegyndte med det samme en stilling som konsulent indenfor beskæftigelsesområdet ved en virksomhed, hvor jeg tidligere havde arbejdet som studentermedhjælper. Igennem min studietid har jeg arbejdet meget med interne service- og administrationsopgaver, hvilket jeg altid har været meget glad for. Jeg sætter stor pris på, at der hele tiden sker noget, samtidig med at de ting jeg arbejder med har en direkte betydning for andre."

Lad os kontakte dig!

Kommunikation ikon Har du spørgsmål?