Planlægning

Planlægningen er dit interne opgaveoverblik, hvor du løbende kan oprette huskelister, angive deadlines med påmindelser, skrive kommentarer til punkterne og markere når de er fuldført.

Tanken bag planlægningen er, at alle administratorer der er tilknyttet arrangement, arbejder på den samme huskeliste, som kan tilgåes alle steder fra.

Skulle den ansvarlige blive syg, kan en anden tage direkte over, og arbejde videre, ligesom planlægningslister mm. kan gemmes og genbruges ved senere arrangementer.

Du kan...

  • Lave egne huskelister

  • Sætte deadlines

  • Tilføje punkter med afsluttende dato

  • Genbruge tidligere huskelister

Se billeder fra programmet:

Inkluderet

Bestil Conference ManagerTM

Vi er sikre på at vi har lavet et helt uundværligt system, men prøv selv og se om du er enig!

Der er 30 dages FULD returret, hvis systemet ikke lever op til dine forventninger.

Bestil her

Tilmeld nyhedsbrev

Download brochure

  • Download Conference Manager™ brochure, web kvalitet (6Mb)

    Klik her