Ring til vores support

Har du brug for hjælp eller sparring, sidder vores support klar til assistere alle hverdage kl. 9-16.

Har du et generelt spørgsmål vedrørende anvendelsen af Conference Manager, vil du ofte kunne finde svaret her.

Hvordan uploader jeg deltagere til deltagerlisten?

Hvis du har dine potentielle deltagere samlet i Excel kan du uploade dem til invitationslisten. Under ”Inviter & Ryk” -> ”Upload Deltageremne” kan du vælge mellem gruppemails eller personlig e-mails. Gruppemails er hvor mange individer er tilknyttet en og samme e-mailadresser. Personlige e-mails er hvor hver e-mailadresse kun gælder for én person.

Når du uploader deltager skal du definere hvilke kolonner der passer overens med dine personoplysningsfelter, og de informationer der ligges ind i systemet er også for udfyldt for de enkelte deltager når de kommer ind i tilmeldingsprocessen. Du skal være opmærksom på at Excel fil kan give problemer hvis der er hyperlinks i den (det afhænger af versionen) og der må ikke forefindes flere e-mailadresser i samme celle.

Som standard sorteres dubletter fra (identiske e-mails) men ønsker du at uploade sammen mail flere gang har du mulighed for at markere ”Acceptér flere forekomster af samme e-mailadresse” og systemet vil overse evt. dubletter.

Hvordan sætter jeg et link ind i min invitation?

Når du har oprettet en invitation under "Inviter og Ryk" har du mulighed for at indsætte et tilmeldingslink, nej-tak-link eller links til andre sider på dit website. Tryk på den "Indsæt link"-knap i værktøjslinjen. Her kan du vælge at benytte de pre-definerede links til forsiden eller tilmeldingssiden, så deltageren straks kan gå ind og tilmelde sig, eller til en af de andre sider på websitet eks. program, lokation m.m.. Du kan endvidere tilføje et "nej tak"-link til invitationen, til de inviterede der ikke har mulighed for at deltage. En anden mulighed er at tilføje dit eget link til et website du vælger. Her skriver du blot adressen ind på det website du ønsker der skal linkes til.

Hvad betyder fejlet post?

Fejlet post er udsendte invitationer, e-mails, kvitteringsmails etc. som ikke er blevet afleveret til modtageren. Årsagen til at mailen ikke er leveret kan være mange. Kan Conference Manager se årsagen vil det stå udspecificeret under den enkelte fejlede post. Fejlet post kan også henvise til udsendte SMS'er, der ikke kunne leveres.

Hvordan får jeg fjernet "det gule" fejlede post?

Klik på "Sendt Post" og under menupunktet "Sendt Post" klik ind på de tal der er i det gule felt og se hvad årsagen er til den fejlede post. Du har samtidig mulighed for at opdatere og gensende deltageres e-mail her. Du kan også tilgå den fejlede post via de enkelte deltagere på deltagerlisten, ved at klikke på deres navn og klikke på "læs mere". Her har du mulighed for at ignorere den fejlede post eller gå i "Sendt post" og redigere e-mail adresse og gensende.

Lad os kontakte dig!

Kommunikation ikon Har du spørgsmål?