Videnscenter

Vi har samlet en række gode råd, der kan lette dit arbejde i forbindelse med afholdelse af arrangmeneter

  • AIDA
    Sådan skriver du en god invitation

    Arrangementet starter med invitationen, og den er derfor en vigtig brik i helhedsindtrykket. Den skal sælge, og opstille forventninger som indfries ved deltagelsen.

    Læs mere
  • 66% laver de samme fejl hver gang - er du en af dem
    Din genvej til et fedt tilmeldingswebsite

    Tilmeldingswebsitets funktion kan variere meget fra arrangement til arrangement. I nogle tilfælde skal det udelukkende samle registreringer, i andre skal det også formidle information eller være decideret sælgende.

    Læs mere
  • 66% laver de samme fejl hver gang - er du en af dem
    66% laver de samme fejl hver gang - er du en af dem?

    En simpel målsætning og efterfølgende evaluéring, giver dig det perfekte værktøj til at gøre hver arrangement endnu bedre end det forrige.

    Læs mere
  • Arrangements-tjeklister til dig - lige til at printe og bruge
    Arrangements-tjeklister til dig - lige til at printe og bruge

    Vi har udformet en række inspirations- og huskelister, der kan hjælpe dig med at planlægge, afholde og afrunde et vellykket arrangement.

    Læs mere
  • Sådan får du success med interaktive møder

    Eksperter i indlæring påpeger, at udbyttet af et møde fremmes markant, når deltagerne deltager aktiv.

    Læs mere
  • Succesfulde events med sociale medier
    Succesfulde events med sociale medier

    Opbyg forventning og loyalitet, lær dine deltagere at kende, og se budskabet sprede sig viralt.

    Læs mere
  • Kortbetaling
    Kortbetaling

    Flere og flere benytter kortbetalinger på tilmelding til deres arrangementer, og det viser sig, at det spiller en stor rolle, hvem der skal betale gebyret til kortudstederen!

    Læs mere
  • Hvornår det er bedst at sende invitationer ud
    Hvornår det er bedst at sende invitationer ud

    Hidtil har grundreglen inden for email marketing været, at nyhedsbreve mm. skal udsendes hverdage mellem 8.00 og 15.00, for at give bedst mulig respons, da det er her folk er på arbejde, og har tid til at foretage sig noget online.

    Læs mere